"איכות " בפרי מטולה

 


ניהול האיכות בפרי מטולה : "שווה זהב"
העבודה בפרי מטולה מותאמת לתקני איכות המאפשרים את ההתקשרות עם לקוחות שונים ולהביא לכך שהפרי המשווק ללקוח עומד עפ"י הקריטריונים הנדרשים מבחינת שימוש נכון בחומרי הדברה והקפדה על איכות.

 

 B.R.C- תקן המבטיח את קיום הדרישות לבטיחות המזון.
 ISO 9001:200 8 - תקן המגדיר את הדרישות לניהול האיכות של השירות ו/או המוצר.
 תהליכי המיון, האריזה והקירור מותאמים לדרישות התקן האורגני ה- PPIS.
 עמידה בדרישות OHSAS 18001 - בטיחות וגהות בעבודה.
 תקן ה- Globalgap המבטיח שהלקוח הסופי יקבל פרי שגדל בתנאים שאינם פוגעים בסביבה ובעובדים ושהמגדל צמצם באופן מקסימאלי את השימוש בחומרי הדברה.

 


הנהלת פרי מטולה רואה את עצמה מחויבת לטפח מדיניות איכות כוללת שתכליתה-

  1. לספק את דרישותיהם ושביעות רצונם המלאה של לקוחותיה ולעמוד בכל ציפיותיהם.
  2. לתת מענה תחרותי עם שירות אישי ואיכותי בלתי מתפשר ללקוח, בעלויות נמוכות.
  3. על מנת לקיים את מדיניות האיכות, עובדי פרי מטולה מכירים, מבינים ומקיימים את מערכת ניהול איכות ת"י 9001 (ISO 9001), מהדורה 2008, מערכת ה- B.R.C, בטיחות במזון והיתר סימון לתוצרת חקלאית כאורגנית.
  4. הנהלת פרי מטולה מסמיכה, מדריכה ומכשירה את העובדים, במטרה להגביר את המודעות לאיכות, בטיחות ולהשגת מטרות הלקוח, במלואן.
  5. מנכ"ל פרי מטולה מתחייב להקצות משאבים וכ"א מיומן לביצוע פעולות הקשורות לניהול מערכת איכות, מערכת B.R.C, סימון תוצרת חקלאית כאורגנית ומערכת "בטיחות וגהות" ויישומן.
  6. הנהלת פרי מטולה מחויבת למימוש ושיפור מתמיד של אפקטיביות מערכת ניהול האיכות.
  7. הנהלת פרי מטולה מחויבת לעמוד במטרות שתקבע לעצמה בנושאים של בטיחות מזון.
  8. ההנהלה מתחייבת להקצות כוח אדם כשיר ומיומן לצוות HACCP ולסקור את התוכנית אחת לשנה לפחות ולבצע שינויים בהתאם לפעילות בבית האריזה.
  9. מערכת האיכות פועלת עפ"י מדדים ומטרות איכות לתהליכים כבסיס לשיפור מתמיד.
  10. עמידה ביעדים ובמטרות האיכות, יסוקרו תקופתית ויותאמו למציאות המשתנה ויבחנו ע"י מכון מוסמך.
  11. אחריות ומחויבות המנכ"ל ועובדי פרי מטולה לקיים את מדיניות האיכות.
 

 
info@primtula.co.il פקס: 04-6950110 טל: 04-6941001 רח' הראשונים 51, ת.ד. 8, מטולה 10292